Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2008 14:08 - Кой ни подслушва?
Автор: vitski Категория: Лични дневници   
Прочетен: 340 Коментари: 0 Гласове:
0



Отдавна не съм пускала постинг, все не остава време.Но вчера попаднах на нещо интересно!Задавали ли сте си въпроса кой и кога Ви подслушва?Във връзка с едно обучение на няколко колеги от офиса се свързах с фирма, която трябва да проведе обучението.Останах изненадана,когато ми предложиха за да бъде по ефективно и качествено обучението да запиша телефонните разговори, които провеждат колегите в офиса.Тяхната практика показвала,че ефекта бил поразителен.На въпросът ми как да стане това,ме посъветваха да има кажа че ще ги записват без да уточнявам ден и час и това било опция на телефонната централа.Благодарих им за съвета и обещах да се чуем пак.Проучих въпроса за обща култура и се свързах с приятел,който се занимава с продажба и инсталация на телефонни централи.Останах шокирана,когато разбрах,че няма централа,която да има опция да записва разговори.Но било практика,да се прикрепи устройство към централата на определена линия или няколко линий и хоп ШЕФА ЧУВА ВСИЧКО.Оказа се че както той така и негови колеги редовно поставят разни БРЪМБАРИ  по офиси и други места.Спирам за сега полазиха ме БРЪМБАРИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vitski
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43581
Постинги: 30
Коментари: 44
Гласове: 57
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930